Hiburan

Ini pesanan Shuk untuk Rossa Sera selepas dia nampak nak cuba pujuk isteri untuk bersatu balik

Keretakan hubungan rumah tangga pelawak terkenal, Shuk Sahar dan isteri, Rossa Sera bukan lagi rahsia apabila kisah mereka pernah beberapa kali mendapat liputan media. Malah, wujud orang ketiga yang dikatakan menjadi punca perbalahan pasangan ini.

Namun, adakah perkongsian terbaru Rossa di IG petanda mereka berdua bakal bersatu semula? Rossa dilihat sempat mengucapkan terima kasih kepada Shuk berserta emoji love dan menceritakan anak-anaknya iaitu Ain dan Amy turut gembira.

Dah berbaik semula?

Ini pesanan Shuk untuk Rossa Sera selepas dia nampak nak cuba pujuk isteri untuk bersatu balik

Menerusi semakan pihak OHBULAN! Rossa menerusi Instastory sempat berkongsi beberapa tangkap layar mesej daripada seorang individu yang dipercayai Shuk Sahar. Mesej itu memberi gambaran invididu tersebut memohon maaf atas apa yang terjadi kepadanya dan meminta peluang supaya mereka kembali bersatu.

“I minta maaf. Masih ada peluang ke untuk kita bersatu balik? You dalam tempoh ini. Kalau boleh jangan lah buka hati you dulu untuk orang lain ye.” Mengulas lebih lanjut, individu berkenaan sekali lagi memohon maaf jika permintaannya dianggap ‘keterlaluan’ dan meminta supaya Rossa tidak melayan individu yang tidak dikenali.

“I minta maaf kalau apa i minta ini macam selfish (pentingkan diri). By the way, jangan makin cantik sangat. Jangan nak melayan direct message orang.” Untuk rekod, Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada tahun 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan. Sebelum ini, Rossa mendedahkan dia sudah sebulan tidak tinggal sebumbung dengan Shuk dan berada dalam proses untuk failkan perpisahan.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Oh bulan

Lama Menyepi Sekali Tengok Penampilan Terkini Isteri Shuk Sahar Buat Ramai Yang Terkejut. Rupanya Ini Yang Terjadi Sampai Dia Jadi Macam Ni.

Penampilan isteri pelawak sensasi, Shuk Sahar iaitu Rossa Serra menjadi perhatian ramai apabila dilihat tampil langsing selepas berjaya menurunkan berat badan lebih 10 kilogram. Menerusi perkongsian terbaru, Serra ada memuat naik video mempromosikan produk. Kata Serra lagi, dia tidak percaya dia kini boleh tampil cantik.

“Sakit sangat dihina. Dipandang rendah, penat kena ejek. Jangan berharap pada orang, sekarang alhamdulillah dah turun lebih 10 kg,” katanya. Sementara itu, menerusi satu video lain, Serra turut berkongsikan video perbandingan sebelum dan selepas menggunakan produk tersebut.

Perkongsian Serra itu mendapat pelbagai reaksi daripada warganet yang memuji Serra dilihat semakin cantik dan bergaya. Dalam pada itu, ramai memberikan kata semangat supaya terus pandang ke hadapan dan kuat untuk menempuh dugaan rumah tangga.

https://youtu.be/EQrdDfktvPI

Awal November, Serra mendedahkan sudah sebulan tidak tinggal sebumbung dengan suaminya dan kini dalam proses untuk failkan berpisah selepas lima tahun berdepan konflik rumah tangga.

Ini pesanan Shuk untuk Rossa Sera selepas dia nampak nak cuba pujuk isteri untuk bersatu balik

“Apa-Apa Jadi Pada Aku, Kau Puncanya! “ – Ish! Lain Macam Ucapan Selamat Hari Jadi Shuk Sahar Untuk Sera…

Rossa Sera, isteri kepada pelawak kontroversi Shuk Sahar mengucapkan terima kasih kepada suaminya itu kerana memberikan ucapan sempena ulang tahun kelahirannya. Menerusi sebuah hantaran di ruangan InstaStory, Rossa Sera atau lebih mesra dengan panggilan Sera telah berkongsi tangkap layar mesej dikirim Shuk menerusi aplikasi Whatsapp.

Namun apa yang menarik perhatian ialah, menerusi mesej tertera Shuk dilihat seperti sedang cuba untuk mengajak isterinya berbincang namun tidak dilayan. Shuk turut memberitahu kepada Sera supaya jangan menyesal sekiranya sesuatu berlaku kepada dirinya.

“Kau takkan faham apa sebenarnya aku buat selama ni. Aku mintak kita ke Sabah, aku nak ceritakan semuanya kau tak nak dengar. “Takpe Sera kau ingat ye…Apa-apa jadi pada aku selepas ni jangan kata tak ada kaitan, kau ingat Sera kau puncanya, terima kasih,” tulis Shuk seperti meluahkan rasa tidak hati.

Pada akhir kata-katanya Shuk mengucapkan selamat hari jadi kepada Sera sambil mendoakan isterinya itu. “Selamat hari jadi aku doakan kau panjang umur, murah rezeki dan dipanjangkan usia untuk anak-anak aku sebab kau tetap ibu anak-anak aku,” ucapnya. Seakan tidak mahu melayan ‘bebelan’ Shuk, Sera hanya membalas ringkas mesej tersebut dan mengucapkan terima kasih

Ini pesanan Shuk untuk Rossa Sera selepas dia nampak nak cuba pujuk isteri untuk bersatu balik

“Thanks for the wish ayah Ain dan Amy. Take care,” katanya sinis. Masalah rumah tangga Shuk dan Sera kembali hangat diperkatakan sejak beberapa bulan yang lalu apabila isterinya itu mendakwa pelawak tersebut kembali tak setia bersama wanita bernama Fara Salleh.

Spekulasi juga mengatakan Shuk dan Sera sudah lama tidak tinggal sebumbung dan sedang dalam proses perpisahan. Shuk mendirikan rumah tangga dengan Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Nur Qurratu Ain, 4, dan Nur Assyifatu Aimi yang kini berumur setahun.

Akibat kontroversi rumah tangga yang dianggap mencemarkan imej karier, Shuk menerima padah apabila dipecat daripada terus menjadi penyampai radio Hot FM.

sumber: astro gempak

Sibuk Bercinta Sana Sini Tapi Taknak Bagi Kerjasama. Tak Boleh Berdiam Sekali Isteri Shuk Sahar Bongkarkan Sesuatu Buat Ramai Yang Terkedu.

Hubungan pasangan suami isteri di antara pelawak terkenal, Shuk Sahar dan isterinya Rossa dilihat semakin tegang. Sebelum ini, Rossa mendedahkan dia menerima mesej daripada pengikutnya yang mendakwa melihat kelibat suaminya dengan seorang wanita di dua lokasi berbeza. Rossa bagaimanapun, menafikan wanita yang dilihat bersama suaminya itu adalah dirinya. Shuk didakwa keluar dengan wanita lain?

Terbaru, menerusi perkongsian Rossa di Instastory berkongsi tangkap layar perbualan bersama pengikutnya yang mendakwa melihat kelibat suaminya dengan seorang wanita lain dia dua lokasi yang berbeza. Bukan itu sahaja, wanita tersebut dikatakan membawa dua beg sebelum dijemput oleh Shuk Sahar.

Tadi saya nampak suami kakak. Dia amik ****. Maybe diorang nak pergi check in jauh? Sebab **** bawa beg besar galas belakang dan satu lagi di tangan. Shuk naik kereta Myvi, macam mana saya boleh pasti itu dia, sebab Shuk turunkan tingkap kereta dan keluarkan muka dia tenung saya dan senyum.

Waktu saya tunggu lif, kebetulan **** keluar lif bersama. Jadi kisah viral mereka ke Penang tu benar kerana mereka masih berhubung. Semalam, saya nampah Shuk dengan **** dekat ***** *****. Adik ipar lah perasan dulu. Tak beri kerjasama

Susulan daripada pendedahan mesej tersebut, Rossa dilihat sempat ‘memerli’ suaminya yang dipercayai enggan memberikan kerjasama yang baik dan sama sekali tidak mengaku akan kesalahan yang dilakukan. Boleh sibuk bercinta sana sini. Tapi tolonglah bagi kerjasama. Mudahkan urusan orang.

Jangan lah sksa hidup orang lagi sementara kamu ke sana sini dating. Bila tanya nda (tak) mengaku. Menyksa ba itu namanya. Kena gantung tanpa tali. Terdahulu, pemilik nama Rossalennah Natassyiah Asshaferah membuat pengakuan dia sudah sebulan tidak tinggal sebumbung dengan suaminya dan berada dalam proses untuk failkan perpisahan.

Sumber : trendinggiler.pw

Bukan Setakat Isteri Shuk Yang Diuji. Sekali Jiran Skandal Shuk Sahar Pula Dedah Sesuatu Sampai Buat Ramai Yang Dah Hilang Sabar.

Kontorversi melibatkan rumah tangga pelawak terkenal, Shuk Sahar dilihat masih lagi berlaku. Sebelum ini, isteri kepada selebriti tersebut mendedahkan sudah sebulan tidak tinggal bersama.

Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera juga memaklumkan yang dia sedang dalam proses menfailkan tuntutan penpisahan selepas sudah tidak sanggup berada dalam hubungan toksik tersebut.

Bergduh sampai satu floor dengar.

Sejak dari itu, Sera kerap kali memuat naik beberada informasi yang diperoleh daripada warganet berhubung keberadaan suaminya dan ‘skandal’ dan berkongsi di ruangan InstaStory.

Kali ini, dia telah menyertakan beberapa tangkapan layar mesej yang diterima dari jiran-jiran teman wanita suaminya yang mendakwa wanita itu menjerit-jerit seakan bergaduh sehingga didengari penghuni yang berada satu aras dengan rumahnya.

Marah2 sebut nama Sera

Dalam salah satu mesej yang diterima, ada warganet mendakwa teman wanita suaminya itu membuat bising sehingga pengawal keselamatan terpaksa naik ke tingkat atas.

Suara jeritan marah-marah itu juga diselangi dengan suara lelaki dan kadang-kala kembali senyap dan kemudiannya bising semula.

Banyak lagi mesej diterima.

Sera juga turut memuat naik beberapa hantaran mesej yang memberikan kata-kata semangat untuk dirinya terus kuat menghadapi segala dugaan ini dengan memaklumkan bahawa teman wanita kepada pelawak tersebut sudah berani menukar profil gambar berdua walaupun selebriti tersebut masih mempunyai suami.

Walau bagaimanapun, pelawak tersebut seakan ‘hilang’ dari industri seni sejak kebelakangan ini selepas pelbagai kontroversi terpalit kepadanya.

Namun, perbalahan di media sosial antara isteri dan ‘skandal’ Shuk itu masih berlarutan apabila mereka saling perli-memerli sehingga menjadi perhatian ramai.

Semoga perbalahan ini segera diselesaikan dan masing-masing dapat meneruskan hidup dengan lebih tenang.

Sumber: Instagram rossa.sera .

Tidak Peduli Dikatakan Macam Ini. Isteri Shuk Sahar Memberi Bayangan Bahawa Beliau Sudah Hilang Sabar.

Isteri kepada pelawak Shuk Sahar iaitu Rossa Sera, seakan-akan memberi bayangan bahawa dirinya sekali lagi menjadi mangsa penipuan dan diperdaya oleh suaminya.

Masih bersabar dan tenang dengan situasi yang telah terjadi, ibu kepada dua orang cahaya mata itu berkata dia mempunyai bukti yang kukuh terhadap kata-kata yang telahpun diluahkan olehnya sebelum ini.

Suka hatilah nak cakap aku meroyan ke apa, kau tahu apa yang kau dah buat. Masing-masing ada kegilaan masing-masing. Ada gila menipu. Aku lain. Kegilaan ku kalau hilang sabar lain.

Sera pada Jumaat lalu, memuatnaik beberapa hantaran status di Instagram Stories seolah-olah merujuk kepada dirinya yang sudah beberapa kali disakiti.

Bagaimanapun, Sera enggan mengambil pusing berkenaan isu terbabit dan ingin memberikan fokus sepenuhnya kepada perniagaannya.

Terkini, Shuk yang sedang berada di Pulau Pinang buat masa ini telah menutup ruangan komen di Instagramnya dan memberitahu kepada media bahawa berlakunya perselisihan faham dengan isterinya namun ianya bukanlah hal yang besar.

Kita tunggu dan lihat sajalah..

Sumber: Beautifulnara.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan ketinggalan untuk mengikuti kisah-kisah menarik di bawah.

Leave a Reply

Your email address will not be published.